Wednesday, April 21, 2010

Vår sønn elsker traktorspor

Bonusoppgaven inne på Scrapping the music - på norsk er å bruke "vår" i tittelen på en eller annen måte, så da ble denne LOen til. "Vår sønn elsker traktorspor". Og jeg må bare si det; jeg trodde virkelig at lillemann bare skulle granske sporene da han hev seg ned på bakken. Hele den dagen hadde jeg sagt at han ikke skulle spise snø, så hadde jeg visst at han skulle SLEIKE på traktorsporet så hadde jeg faktisk ikke stått og tatt bilde av det... nemlig....



Har brukt Craft-bazill (som vanlig), hvit gesso på bobleplast, en furutag fra ett eller annet sted, dymo, thickers som fikk seg litt gesso, melissa F snørystallpunch (fnugga har fått på seg litt klar crakle), et notatbokark og litt primasøppel (jeg eeeeelsker Primasøppel).


Også må jeg skryte litt igjen... :) Jeg ble en av de 7 som ble vist frem på Skissedilla ;)

Labels: ,

4 Comments:

At April 21, 2010 at 12:43 PM , Blogger Lilo said...

Ha ha ha... vilken busunge! Jättefin layout!

 
At April 22, 2010 at 1:36 PM , Blogger Ellen Karin said...

*ler* Ja unger gjør de underligste ting. :)
Morsomt at du fikk dokumentert det da. Og tittelen din er herlig. :)

Takk for at du deltar.
Ønsker deg ei god helg.

 
At April 22, 2010 at 11:51 PM , Blogger Lene said...

Haha...denne var herlig ! Smake på traktorspor gitt..den var ny!
Herlig at du fikk tatt bilde av det!
Ha en flott dag!

 
At April 26, 2010 at 11:53 AM , Blogger Wenche said...

Herlig bilde!!! Har du fått linken? Hvis ikke kan du finne den i bloggen min.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]