Thursday, February 12, 2009

Bidrag i Mesterscrappen



Jeg meldte meg på Mesterscrappen inne på scrapping.no og nå er vi allerede inne i runde 3. Det er morro å scrappe "sammen" med andre. Denne med Theodor lagde jeg til oppgave 1 som var en skisse. Stilen her er overhodet ikke meg, så jeg ble ikke særlig fornøyd, men jeg liker bildet. Det endte overraskende på en 4.plass i avstemningen. Vi er 16stk som kjemper mot hverandre på dette laget. Morro morro :)



Og her er LOen jeg lagde til oppgave 2, som var en inspirasjonsoppgave. Jeg lot meg inspirere av oppsettet på inspirasjonsannonsen. Bildet er av Hedda forrige gang hun var syk. Syns hun var så herlig der hun lå og sov på sofaen <3
Takk for at du titter innom :)

Labels:

1 Comments:

At February 13, 2009 at 7:42 AM , Blogger .: The Arctic Booklover :. said...

Herlige Lo'er du har scrappa :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]