Wednesday, March 18, 2009

Min største glede...

...er å se deg le.
Dette var mitt bidrag til skissekonken uken som var. Nådde ikke helt til topps denne uken, men nådde en 3.plass - og det er jeg strålende fornøyd med.

Selve bildet på LOen er temmelig ute å kjøre... Prøvd å ta et normalt bilde med deg selv og en annen personen, mens du holder armen strakt ut og knipser febrilsk? Yeeehhh... Ikke så lett å få "motivet" rett i fokus nei... *lol* Men jeg liker bildet allikevel jeg da, meg og lillejenta mi *luuuv*

Labels:

4 Comments:

At March 18, 2009 at 1:33 PM , Blogger Vibeke said...

En kjempeflott LO du har laget her:)

 
At March 18, 2009 at 2:11 PM , Blogger Gine said...

Skikkelig herlig LO
Liker fargene og ett super herlig bilde !!!

 
At March 18, 2009 at 2:54 PM , Blogger Anneke said...

very beautiful and gorgeous card

 
At March 20, 2009 at 8:07 AM , Anonymous Anonymous said...

Hei Stine!!

Nå har jeg kost meg inne på bloggen din en stund, gratulerer med mange flotte plasseringer på noen bare utrolig lekkre LOer!!
Håper alt står bra til med deg:)
Bruker du ikke msn lenger?? he he
Ha en fin fin helg!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]