Tuesday, April 14, 2009

Skissedilla, skisse#3

I dag har jeg kost meg med litt scrapping igjen :) Hadde egentlig bare tenkt til å scrappe for morro skyld (misforstå meg rett - all scrapping er for morro skyld), men så ville jeg være med på Skissedillas skisse #3, og her er resultatet. Bildet er av veslemann, tatt i Frognerparken her om dagen. Har brukt craft bazill, ark fra Melissa F, bølgepapp, tag fra mm, charm, blomster fra prima, papirloftet og petaloo, say it in studs, gammel bokside, ja, og litt diverse *lol* Takk for at du ser, legg gjerne igjen et spor ;)


Labels: ,

5 Comments:

At April 14, 2009 at 5:08 AM , Blogger HegeAL said...

Å så kul og nydelig. Mønsterarket kunne lett blitt bråkete her, men det klarte du perfekt å unngå med bølgepappen!

Takk for at du deltar!

 
At April 14, 2009 at 5:37 AM , Blogger Lene - nabon said...

Denn likte jeg kjempegodt, elsker OA, og spes. de prikkete arkene!

Nydelig bilde og masse flotte detaljer!

Takk for bidrag!!

 
At April 14, 2009 at 6:02 AM , Anonymous Anonymous said...

Utrolig vakkert!
Koser meg i bloggen din.

Takk for at du deltar!

 
At April 14, 2009 at 7:24 AM , Blogger Marianne-db said...

Så fint bidrag du har laga! Kjempefin pynting og en skjønn gutt!

 
At April 16, 2009 at 1:08 AM , Anonymous Nina said...

Morsom skisse:) artig å blande papp og prikker;-)
Håper alt er bra med deg!

Gjort noe spennende i påsken da?
Klem Nina

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]