Sunday, November 15, 2009

Prosjekt 365/1

Jepp, Jeg har nå min egen lille utfordring for å få ting på gli. Jeg kaller det "Prosjekt 365", veldig orginalt *lol* Det går ut på å kreere og vise frem minst et prosjekt hver dag til jeg når 365 prosjekter ;) Det er ingen krav til hva det skal være, bare "noe".. Og her er mitt prosjekt #1, et bursdagskort til min kjære storesøster. Jeg har brukt skisse #71 fra Kortskissen. Veldig greit å bruke skisser derfra hvis man står fast litt med oppsettet *thumbs up*

Labels: ,

3 Comments:

At November 15, 2009 at 12:20 PM , Anonymous Lina said...

jättefint kort, så skoj att du hittat till vår blogg

 
At November 16, 2009 at 6:56 AM , Anonymous Sandra said...

lykke til med prosjektet ditt =) skal bli spennende å se om du klarer å lage noe hver enste dag i et år :p

Dette kortet ble iallfall veldig lekkert :)

 
At November 16, 2009 at 1:55 PM , Anonymous Scrappegal Sørlending said...

Nyyydelig kort!!! Det blir nok storesøster veldig glad for!! :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]