Thursday, March 25, 2010

Påskeegg

Jaja, jeg falt for fristelsen... Jeg måtte pynte et påskeegg. Jeg skulle egentlig ikke gjøre det, men jeg kan nemlig ombestemme meg så mange ganger jeg vil haha. Så jeg har kjøpt et påskeegg til den nette summen av 10,- Deretter har jeg malt den med hvit gesso - 3strøk. Deretter har jeg hatt på klar craklepaint fra Tim Holtz. Hvis du ser skikkelig godt etter så kaaanskje muligens du klarer å se at egget er krakelert? Så har jeg svertet litt i skjøten mellom eggdelene. Limt på en perleblonde fra Prima. Den store blomsten og swirlen er også fra Prima. Så fant jeg et rosa organzabånd, en fjær og en hjertecharm som jeg syns passet til :)

Jeg lagde denne til en utforing inne på That's just so cute, og jeg håper at påskeegget er godkjent til utfordringen ;)



Labels: ,

5 Comments:

At March 26, 2010 at 12:05 PM , Blogger Asil said...

Perler, blomster, blonder, charms.. det kan bare ikke gå galt - og dette er bare nydelig!!

Takk for at du deltar! :)

 
At March 27, 2010 at 4:10 AM , Blogger ~Isabell~ said...

knall flott egg. Herlig med så stor blomst på.

Takk for ditt bidrag

 
At March 27, 2010 at 6:18 AM , Blogger ❤ Kaia said...

Dette var rålekkert.
Nydelig pyntet....
Klem fra Kaia

 
At March 28, 2010 at 1:19 AM , Blogger Ellinore said...

Såååå....flott påskeegg, skikkelig lekkert.
God Påske.
Hilsen Ellinore.

 
At March 28, 2010 at 11:48 PM , Blogger Camilla said...

Nydelig påskeegg. :) Jeg har også bestemt meg for å ikke lage slikt egg, men må innrømme jeg får veldig lyst når jeg ser hvor lekkert det blir. ;)

Tusen takk for ditt bidrag! ;D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]