Friday, February 13, 2009

{ScRapp #2}


Denne har jeg laget i dag til {ScRapp #2} inne på Scrappemania. Det er Ania som har laget LOen som skulle scRappes denne gangen. Og inspirert av Ania har jeg brukt Hambly overlay som underlag på LOen. Det er første gangen jeg har gjort og det var morro :) Det er noe herk å prøve å ta et ålreit bilde av LOen da, men jeg hang den opp på kjøleskapet med en magnet jeg da *lol* Den oransje dingsen oppe i venstre hjørnet der har altså ingenting med LOen å gjøre IR, den er der bare for å få tatt bilde...

Labels: ,

2 Comments:

At March 2, 2009 at 1:17 PM , Blogger Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen said...

Så lekker layout - og er det ikke gøy å jobbe med hambly?!!!

Takk for at du deltar
Camilla, DT ScrappeMania

 
At March 3, 2009 at 3:27 AM , Blogger Marianne Hope said...

Likte fargene veldig godt. Kul bakgrunn!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]