Saturday, March 21, 2009

Messeshopping!

Yeeeey, I dag har jeg vært på Scraporama :o) Med både mann og to unger. Trollgubben var veldig snill og tålmodig. All ære, jeg tror han kjedet vettet av seg. Hedda var med meg i de 3 første butikkene, og det gikk utrolig greit. Hun ble litt lei i den 3.butikken, så da gikk vi ut og lekte litt ved de oppblåste elefanten som sto ute der *lol* Så fikk jeg gått i et par butikker alene og skummet gjennom de jeg fleste standene mens Trollgubben og barna ordnet seg inne i kafeen.

Det var kjempemorro på messa, men gurilan så trangt det var inne i butikkene. Jeg syns også det var vanskelig å skjønne hvor grensa mellom butikkene var. Og jeg aner ikke hvilken butikker jeg har vært inne i, for det var også umulig å forstå seg på. Køene var laaaange - akkurat som forventet. Og ja, jeg fikk brukt litt (mye) penger *lol*

Transparenter:
Thickers:
Diverse metallpynt, paper tagger, chipboardhjerter, knapper og diverse herligheter:
Spiraler til BIA, blingswirler og ei stempelplate:
Masse ark, ca 1,5cm høy bunke:
Diverse pynt og bokstaver:
Yeeeeeey.... Nå er det bare å begynne å spare til messa i oktober i Skedsmohallen *lol*

6 Comments:

At March 21, 2009 at 2:47 PM , Blogger LilleAsk said...

Så mye lekkert du har fått kjøpt deg på messa i dag. Kult det øverste regnbuearket.

 
At March 21, 2009 at 3:30 PM , Blogger Inas lune hjørne. said...

Så mye lekkert du hadde shoppet! Misunner deg litt den messa.

 
At March 22, 2009 at 1:10 AM , Blogger ninabakke said...

oioi, så masse flott du har shoppa!!!

 
At March 22, 2009 at 1:10 AM , Blogger ninabakke said...

Masse flott du har shoppa :)

 
At March 22, 2009 at 5:39 AM , Blogger roterommet said...

Så flott messeshopping.

 
At March 24, 2009 at 3:00 PM , Anonymous Anonymous said...

Herlig shopping. :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]