Monday, April 27, 2009

SMTN - gled noen!


Heisann, hoppsann. Jeg har lenge hatt i planene å lage noe til en spesiell person, og nå da STMN har en sånn flott utfordring så passet det bra. STMN sin utfordring er rett å slett å lage noe - og glede noen... Så nå har jeg dekorert en boks med telys og dekorert en matchende fyrstikkeske - så gjenstår det jo bare å se om denne spesielle personen blir glad da ;)

Vi var en tur på Tveita i går, og før vi skulle dra hjem lot vi ungene leke fra seg litt på en lekeplass, her er noen bilder... Det første bildet her er Thoodor som snurrer på huske *lol*



Labels: , ,

10 Comments:

At April 27, 2009 at 1:01 PM , Blogger sonja said...

Så lekker boksen og fyrstikkeska var ))

 
At April 27, 2009 at 1:22 PM , Blogger Vibeke said...

Så utrolig lekkert!! Herlig blåfarge du har brukt. Nydelige blomster:)

På onsdag kommer det en ny Sang:)

 
At April 27, 2009 at 1:31 PM , Blogger Linda said...

Så nydelige disse var!! Skikkelig lekre! Og rosene var kjempefine!
Tusen takk for nok et flott bidrag til bloggen vår!!

 
At April 27, 2009 at 1:32 PM , Blogger Linda said...

Disse var kjempefine!! og rosene var sååå lekre da! Takk for nok et flott bidrag til bloggen vår!!

 
At April 27, 2009 at 2:43 PM , Blogger Cathrin said...

Disse var nydelige, liker farvene du har brukt! :O)

 
At April 27, 2009 at 5:47 PM , Anonymous Anonymous said...

Åååhhhh... *dån!!* For en nyyyydelig vennegave!!!! :D Jeg hadde hvert fall blitt veldig glad.

Tusen takk for veldig koselig melding i bloggen min. Og tusen takk for at du stemte på meg! Men det er jo vanskelig å følge opp suksessen...

Og du... Ikke vær redd for å bli med på treff!!! Jeg kan jo si fra neste gang jeg skal på treff på østlandet om du vil, så kan du henge sammen med meg eller oss hvis jeg reiser sammen med noen... :) Det er bare morro!!! Også kan det føre til at man får noen nye venner også utenom scrappingen!

 
At April 27, 2009 at 10:18 PM , Blogger Marianne-db said...

Åååh!! Dette var en kjempefin venne-gave! Nydelige blomster og farger!

 
At April 29, 2009 at 11:11 PM , Blogger Nina said...

Kjempegod ide og kjempelekkert resultat! Nydelige farger :)

 
At April 30, 2009 at 11:58 PM , Blogger Nina said...

Lekre!!! Nydelige blåtoner.

 
At May 3, 2009 at 2:14 AM , Anonymous Anonymous said...

Den spesielle personen ble veldig glad for gaven :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]