Friday, July 17, 2009

Oppdateringer herfra

Har fremdeles ingen hobbylyst, men jeg har i det minste surfet litt rundt og tittet nå. Jeg har to pakker liggende - en fra papirloftet og en fra papir i hjertet - begge er uåpnet. Men jeg håper og tror at lystene skal komme tilbake. Her er noen bilder fra uken som har vært.

Forrige helg var vi en tur på Tusenfryd. Hedda var ganske skeptisk til karuseller, men hun syns det var artig å se på alt det rare som var der. Theodor la sin elsk på flymaskinene. Høydepunktet - for meg i alle fall - var tømmerrenna. Bildet ble supert. Jeg ler godt da jeg ser på det *lol* Jeg må få se å scannet det inn.. Et knippe bilder fra denne dagen;








På mandag pakket vi bilen full av telt, soveposer, liggeunderlag og alt annet som skal til for an vellykket telttur. Vi var alle sammen spente, siden dette var vår første telttur med barna. Og barna var nok spent for å sove i telt for første gang. Vi fant oss en flekk i/på Tretten i Gudbrandsdalen, der satte vi opp teltene våres og fant frem engangsgrill. Det regnet litt, men det gjorde ikke noe.

Se her, to forventningsfulle barn, og mor (meg) i bakgrunn:

Theodor og daddy tuller litt;
Theodor nede ved Lågen. Han elsker å kaste stein, så vi brukte ganske mye tid der nede.
Vi slapp ikke helt unna det humøret her heller, men det gikk stort sett veldig bra. Og tross alt over alle forventninger.

Vi sov to netter i telt, og vi var også en tur innom Hunderfossen. Jeg har desverre ingen bilder fra det, for det regnet så masse den dagen at jeg var redd kameraet mitt ville få fuktskadet hvis jeg tok det med. Det lysnet litt utover dagen, og jeg er jo egentlig litt furt for at ikke jeg tenkte på å hente kameraet utpå dagen. Sånn utover det syntes jeg ikke noe særlig om hunderfossen. Var ikke så mye for små barn der, og det lille som var "spennende" var veldig spredd. Syns i grunn det var litt drøyt å betale nesten 1000,- for at Theodor skulle få tråkke på sånne JD-traktorer lik som den han har hjemme, og for at de skulle få klappe noen geiter. Fikk litt hakaslepp da jeg var inne på en kafe der og kjøpte to kaffelatte, og et lite kakestykke til oss hver - til den nette sum av 192,-! Jeje, godt det ikke er ferie for ofte hehe

Ellers denne uken har vi vært på Fossum brua. Der liker vi oss godt. Bilder får kommer senere ;)

Og i dag har vi vært på Bygdøy Folkemuseum. Bilder kommer senere, for jeg har ikke lastet de opp enda. Er litt treig gitt.

Ha en fin helg!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]