Sunday, May 10, 2009

Helgeoppdatering

Jej, så var denne helgen over. Vi har vært i konfirmasjon i Bodø i helga. Her er noen bilder vi tok mens vi ventet på flyet på Gardermoen. Ikke nok med at vi hadde litt god tid i utgangspunktet - flyet var jo selvfølgelig forsinket også :)

Meg og kidsa:
Hedda fant et kart over København som hun var sikker på var et skattekart *lol*:
Theodor lager trutemunn:
Kidsa ligger og ser på flyet, bagasjetransport og små lastebiler :)
På tur hjem fra Bodø skjedde noe ganske kjipt... Sikkerhetskontrolløren ville se i sekken min, og hun klarte å droppe mitt elskede digitale speilreflekskamera i gulvet... Yeeeehhh... Jeg trodde det gikk bra, men da jeg kom hjem så jeg at det var kommet en ganske stor sprekk i kameraet, og batteriluka spriker :( Jeg var jo så stressa da jeg sto der i sikkerhetskontrollen så jeg rakk ikke så se dette. Sjekket bare at kameraet funket.. Junior drev og løp frem og tilbake gjennom den biiiipe-porten man må gå igjennom. Og han løp rundt med en lekebil i handa - så det ula og peip mens han løp fram og tilbake. Baaahhh...
Jaja, her er en telyseske og en fyrstikkeske jeg har dekorert til mamman min :)





Labels: ,

1 Comments:

At July 19, 2009 at 4:03 AM , Anonymous Scrappegal Sørlending said...

Søte bilder, og nyyydelige telyseske og fyrstikkeske.... :)

Du skulle jo kommet til kr.sand på scrappetreff på HobbyHimmelen 1-2 august tror jeg det var.... :) Kanskje det hjelper på scrappetørken du har hatt i det siste, etter hva jeg leser..... :) Vi har soveplass dersom du ønsker... :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]