Monday, July 20, 2009

Scrappehuset - colorblocking

Hehe... Jeg satte meg ned i går kveld og skulle lage en sommerlig colorblockingsLO til en utfordring inne på scrappehuset. De to første forsøkene ble noe helt annet. Jeg har det med å spore av mens jeg driver på. Men her er altså min LO med en form for colorblocking. Og bildene er av Hedda som har fått seg en ny favoritt sommerkjole.
Har brukt hvit bazill, sprayet med glimmermist og distresset. En gammel bokside og et ark fra papirdesign, primabling, blomster fra papirloftet. Punch fra McGill, rubons, AC thickers.

Labels: ,

3 Comments:

At July 23, 2009 at 3:48 AM , Blogger Ellen Karin said...

Herlig LO du har laget, med nydelige duse farger. ;)Sommerlig og fin. ;)

 
At July 24, 2009 at 12:09 AM , Blogger ScrapArtDesign said...

it harmonized simply and is printout strong. loves greet from Austria, sascha

 
At July 24, 2009 at 1:27 PM , Blogger Vibeke said...

Herlig!!! Duse og flotte farger. Flott colorblocking:)

Takk for at du deltar:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]