Sunday, January 17, 2010

Happy søndag :o)

Sjekk denne gobiten... Den kan du vinne inne hos Asil, hvis du er der før den 31 .januar :)
Jeg har fått en award av Anne. Det var koselig :)
Her er reglene:
1. Kopier awarden til bloggen din
2. Link til personen som gav deg den
3. Fortell 7 interessante ting om deg selv
4. Velg 7 andre bloggere som du vil sende den videre til
5. Link til deres blogger
6. Legg igjen en kommentar i bloggene til de du sender videre til slik at de får vite om denne awarden
7 interessante(?) ting om meg....
1. Jeg hater å fylle drivstoff... Så jeg lar det helst være....
2. Jeg har sittet i styret i Norsk Tamrotte Forening.
3. Jeg har jobbet med å skjære kål og pakke løk mens jeg gikk videregående
4. Marsvinet mitt får 7 retters kveldsmat
5. Jeg elsker hjemmelaget kjøttpudding stuffa med champignon og purre
6. Jeg bryr meg ikke så særlig om julemiddagen, bare jeg får masse rosenkål
7. Jeg jobber som altmuligmenneske på Rema1000, og jeg trives :)
ohhhhh... det var vel interressant tenker jeg *lol*
Jeg regner med at de fleste har hatt denne awarden nå, men jeg utfordrer dere som ikke har hatt den til å ta den med seg herfra :) Gi meg et hint da ;) hihi
Her er et kort jeg har laget på bestilling, regner med det ble avlevert i helga :)

Labels: ,

1 Comments:

At January 17, 2010 at 2:29 AM , Blogger Scrappegal said...

Nyyydelig kort!!! :D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]