Wednesday, January 6, 2010

Skissedilla #41

Okei, god jul og godt nyttår og alt det som jeg har hoppet over *lol* Håper du har det bra! :) Tiden flyr, og blogging har ikke akkurat vært pri #1 i det siste, men nå har jeg fått litt scrappelyst igjen, og jeg har funnet meg et opplegg som gjør at jeg får litt tid til alt jeg skal i løpet av mine "fritimer" på kvelden ;) Så da får vi se hvor lenge det varer *lol*

Anyway, her er en LO jeg har laget til skissedilla sin skisse #41 Bildene er av minsten som har lagt sin elsk på en mark. Du verden som han gråt da han måtte legge den igjen da vi skulle kjøre bil. "Marken min! Jeg elsker marken min!" Så søt da *fnise*
Takk for at du tittet :) Nå håper jeg du legger igjen et spor her inne så jeg kan besøke deg i bloggen din en kveld jeg har tid :)

Labels:

3 Comments:

At January 6, 2010 at 3:20 PM , Blogger HegeAL said...

Så søt historie bak bildet! Digger fargebruken din her og at LOen er enkel, men samtidig detaljrik!

Takk for at du deltar!

 
At January 7, 2010 at 11:49 AM , Blogger Lene s said...

Så friske farger! Kjempefin lo! Digger skyer!
ha ein fin kveld!

 
At January 10, 2010 at 5:14 AM , Blogger ~Isabell~ said...

så skjønn, digger fargene her=)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]