Monday, April 5, 2010

En PåskeLO til STMN-bonus :)

En påskeutfordring ;) Det er morro det! Kravene var 1 kartong, jeg har brukt hvit bazill. 2 fonter i tittelen, jeg har brukt to forskjellige fra Prima. 3 mønsterark, jeg har brukt en liten bit fra My little shoebox, og to forskjellige fra Jillibeansoup. 4 knapper, jeg fant noen gule i krukka mi ;) og tilslutt 5 blomster, jaggu ble det noen fra Prima :) I tillegg skulle det være noe gult, jeg har gule knapper så jeg regner med den er grei. Jillibeanarket som jeg har punchet ut kyllinger fra er jo også gult :)



Labels: ,

1 Comments:

At April 5, 2010 at 11:47 AM , Blogger Vibeke said...

Så flott denne ble!! En feiende flott Påske LO!!:) Likte veldig godt all den journalingen din:)

Takk for at du deltar:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]