Friday, February 20, 2009

Broggis-utfordring

Oss 2... Ser at kanskje jeg har bommet litt med tittelen... Tror kanskje jeg kommer til å føye til "besta" sånn at det blir "oss 2, besta". Eller noe.. Hehe for nå virker det på tittelen som at det er meg og Theodor på bildet. Jeje...
Jeg har kosa meg masse mens jeg lagde denne lag-på-lag-LOen. Og jeg har laget kaffe-tag, kaffe-blomster og kaffe-blonder. Så denne LOen lukter godt gitt *lol*
Anyway, LOen er laget til en utfordring inne på Scrappehuset. Det er Alt-om-Broggis, og Broggis sin utfordring var å bruke bølgepapp og masse stæsj og distressing. Me like...

Labels: ,

2 Comments:

At February 20, 2009 at 4:18 AM , Blogger Vibeke said...

Så utrolig flott denna var!! Denne stilen kler du!!! Nydelig LO!!:)

Takk for at du deltar hos Scrappehuset:)

God helg til deg og dine:)

 
At March 20, 2009 at 5:48 AM , Blogger Renee said...

WOOOW denne var utrolig flotters.

Takk for at du deltar.

Klemmer
Renee
ScrappeHuset

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]