Tuesday, April 28, 2009

Play hard!

Sånn helt egentlig hadde jeg tenkt til å slutte å være med på utfordringer og sånn som er rundt omkring - for plutselig får jeg en skikkelig bråstopp, mister scrappelysten og føler at jeg scrapper fordi jeg MÅ, ikke fordi jeg VIL. Det blir helt feil... Meeeen så satt jeg her og hadde lyst til å scrappe disse bildene av Theodor som ble tatt på søndag. Han er jo så herlig da der han snurrer på huska *smelt* Også var jeg inne på Skissedilla og syns at det var en passende skisse - så da ble jeg med på utfordring allikevel jeg *lol* Denne er altså laget til skisse#5 på skissedilla. En litt fri tolkning sådan, men det er altså den som er utgangspunktet ;)
Jeg ville bruke spreke farger for å få frem den lekne situasjonen, men jeg føler meg altså så fargeblind når det gjelder å sette sammen farger... Så det blir litt så som så... Har brukt ark fra 3ndy papir og mme, de utklipte elementene er fra 3ndy ;) klistrealfra fra adornit, pompom-bånd, også har jeg brukt gluedots for å få den store skyen og tittelsnakkebobla til å stå litt ut av arket :)
Legger også ved et par detaljbilder, for det syns jeg er morro *lol* Takk for at du titter da :) ha en superduperflotters dag!

Labels: ,

3 Comments:

At April 28, 2009 at 9:43 AM , Blogger annes paperfun said...

Så stilig og lekfull LO...herlige bilder!

 
At April 30, 2009 at 1:23 AM , Blogger HegeAL said...

Denne var bare kjempekul! Herlige farger og kult med 3d effekten!

Takk for at du deltar!

 
At May 2, 2009 at 12:59 PM , Blogger mi@ said...

Fargerik og flott LO.

Takk for bidraget :-)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]