Friday, August 28, 2009

Sketch #149 ++

Jeg ville prøve meg på skisse på Pencillines, så jeg lagde denne LOen. Det er fra da vi var på Oscarsborg og ventet på båten hjem igjen - Theodor syns det var SÅ kjedelig *fnise*
I wanted to try the sketch over at Pencillines, so I made this layout. We were waiting for a boat, and Theodor is SO bored... *lol*

Og denne lagde jeg til Produktkonken på Scrapbookexpress. Man skulle lage en LO med tema sol og sommer - og helst ark fra Papirdesign. Jeg hadde ingen ark derfra, så da ble det bare sol og sommer da....
I made this for a contest at Scrapbookexpress. It had to have something to do with sun & summer :)

Labels: ,

6 Comments:

At August 28, 2009 at 4:09 AM , Blogger Renée Tilbords Halden/Storbyen said...

så mye fint du lager:)

 
At August 28, 2009 at 3:08 PM , Anonymous Sandra said...

nydelig lekkert som alt du lager =))

 
At August 30, 2009 at 4:43 AM , Blogger Unknown said...

stunning layouts!
Please remeber to email pencillinesketches@googlemail.com with your layout
thanks
anna

 
At August 30, 2009 at 11:14 AM , Blogger Hilde Aaslund aka Scoobie said...

Mye lekkert som vanlig. Likte veldig godt den litt "grungy" Oscrasborg-layouten

 
At August 31, 2009 at 7:25 AM , Anonymous Scrappegal Sørlending said...

Nyyydelige LO'er begge to! Den Oscarsborg-LO'en blei jo dødskul!!!! Kanonkult med det røde, røffe arket inni det det andre! Skikkelig tøft!

Og somer-LO'en din er heilt fantastisk, som jeg også skreiv på forumet.
Den oser av stemning, og blomsterremsene utgjør så utroolig mye!
Og samtidig var det jo LEKKERT med de rosa bokstavene!! :)

 
At September 4, 2009 at 11:32 AM , Blogger Maya said...

Åhhh den sommer-LOèn var bare så utrolig nyydelig!
Så herlig bilde og så masse nydelige detaljer!
Vakkert :)
Klem fra Maya:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]