Wednesday, August 19, 2009

1! 2! 3! Play


I won a price at Scrappehuset *proud*
Jeg vant en av utfordringene inne på Scrappehuset *stolt*

Treig som jeg er, så har ikke jeg funnet OLW før nå *fnise* Men nå var jeg der, og da måtte jeg jo være med. Klarer jo aldri å la vær. Bildene er av Hedda som teller til hun skal hoppe ned, og hun teller HØYT! *fnise* Sjekk lillemann som sitter og holder seg for ørene ;)


I found this challengeblog - OLW, and the word up this time was "Play". How could I not join? *lol* The pics is Hedda counting for her big jump. She's couting loud - see her little brother holding his ears*lol* I enjoyed making this LO :)









3 Comments:

At August 21, 2009 at 8:01 PM , Blogger Lynn said...

This is adorable!!!!

 
At August 22, 2009 at 1:28 PM , Blogger gudrun said...

Åååå, denne LO'en gjør meg skikkelig gled! en hærlig LO - med 3ndypapir. Smask!
Og takk for at du ble med å leke med oss på OLW!! :)

 
At August 22, 2009 at 7:17 PM , Blogger Gigi said...

REALLY love this!!! absolutely stunning!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]