Thursday, August 20, 2009

Mens man venter på uværet...

Hva skjedde med alt jeg skulle gjøre i kveld mon tro. Hadde så mange planer - skulle lage kort og scrappe LOer.. Masse utfordringer rundtom som jeg ville være med på... Og etter 3 timer har jeg kun redigert 1 bilde... Ohhh... så effektiv. Jaja, til helga da kanskje *fnise* Jeg får heller vise frem to kort som jeg har laget i det siste... Det første er et mannekort jeg lagde til kort og godt inne på det rosa forumet. Det kom på 2.plass :) Kortet under lagde jeg til kort-o-mania, og måtte inneholde en sommerfugl eller flere. Det kom på delt 3.plass. Er i grunn ganske fornøyd med begge :)

I was supposed to do a lot this evening. Make a few cards and scrap a LO or two - but what did I do? I edited 1 single picture... It took me 3 hours.. I am so effective to day *not* It's just one of those days... So, I'm just gonna show a couple of cards I made earlier this week for teo challenges... 1; make a card for a man. 2; make a card with one or more butterflies.

Labels:

1 Comments:

At August 20, 2009 at 2:07 PM , Anonymous Scrappegal Sørlending said...

Begge kortene var nydelige! Så du har all grunn til å være fornøyd med 2 og delt 3 plass! :)
Jeg stemte på det ene kortet ditt da jeg kom over at det var en avstemning ute og gikk...

Kjenner til det med effektiviteten.... hihi... Jeg skulle både lage ferdig birsdagskort og begynne på ÅD til Rosa forum idag, men har bare laget halvannen kortside,og ingenting annet,hehe.... :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]