Tuesday, August 4, 2009

Sukkersøtt utfordring #3

Lag et kort som definerer deg som kortlager - hehe... Vel, jeg har laget et kort som er veldig meg.. Et stempel - mer svertet enn det er malt. Jeg aner ikke hvor jeg har gjort av vannpenselen min, og jeg er så kjip at jeg gidder ikke å kjøpe ny, min gamle MÅ jo være her et sted. Blomster og bling - sjeldent jeg lager noe uten det. Ohh... min Martha Stewart bordpunch *luuuuv* Også er jeg glad i bånd og sånn, eller egentlig så er jeg ikke glad i selve båndene, men jeg er glad i sløyfene *lol* Vel,vel... Her er bildet... Forside og innside ;)


Labels: ,

3 Comments:

At August 4, 2009 at 1:56 AM , Blogger Aina said...

Så lekkert! Nydelige farger og flott dekorert :O)

 
At August 4, 2009 at 9:57 AM , Blogger Kristine said...

Et supersøtt kort!!!
Vakre farger du har brukt og de flotte stemplene rammer inn kortet så flott!
Tusen takk for at du er med hos Sukkersøtt!
Klemmer fra Kristine;)

 
At August 5, 2009 at 2:44 PM , Blogger Sigrun said...

Så flott! Nydelig dekorert!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]