Friday, July 24, 2009

Today is a good day

Jeg har rotet frem stempler og laget et kort til Bonusoppgaven på SMTN :o) Er temmelig lenge siden sist jeg stemplet og fargela. Har farget med distress ink. Har ellers brukt ark fra papirdesign, bordpunch fra martha, en gammel bokside, bazill, organzabånd og en charm.

Og her kommer noen bilder fra i ettermiddag. Vi har vært oppe i dalen. Mamma og lillesøstern min skal på 2 ukers ferietur ( god tur! ), så vi måtte opp og ha en avskjedssammenkomst *lol* Pølsegrilling, bringebær med vaniljesaus og ripsslang.






Jeg syns disse bildene av Hedda og beste er så gode :)


Labels: , ,

5 Comments:

At July 24, 2009 at 1:51 PM , Blogger Gro aka emrille said...

Så flott kort! Ser at en slik punch er nok et must *oops*. Og så så koselige de bildene av Hedda og bestefaren var, særlig det øverste. Gleder meg til å se du scrapper de:)

 
At July 24, 2009 at 11:02 PM , Blogger Ellen Karin said...

Kjempeflott og rustikk kort du har laget. Kanskje vi har fått deg på sporet med stemplene dine igjen :) Kjempefint resultat i allefall.

Kjempekoselig bilder også. Nå fikk jeg skikkelig lyst på rips og vaniljesaus. Det pleide jeg alltid å spise masse av når jeg var lita.

Ha ei god helg.

 
At July 26, 2009 at 2:16 AM , Blogger Wenche said...

Nydelig kort! Riktige farger i mine øyne, og koselig stempel.
Takk for at du deltar

 
At July 26, 2009 at 8:42 AM , Blogger Agnetha said...

Et flott kort i herlige farger, og noen deilige sommerbilder du har tatt:)

 
At July 29, 2009 at 6:15 AM , Blogger Vibeke said...

Så herlig dette var!! Kjempeflott kort. Liker fargene dine:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]