Saturday, July 25, 2009

På tur nedover Glomma

Vi er av den typen familie som overhodet ikke kan være hjemme en hel dag. Vi blir ikke en særlig koselig familie utover dagen for å si det sånn *lol* Så i dag dro vi til Fossumbrua (igjen). Der var det vannvittig mye vann nå... Så derfor fant vi ut at vi ville kjøre om Askim og Solbergfoss for å komme hjem igjen. bare sånn for å se på alt vannet der og. Vann er facinerende. Vel, på tur inn mot Askim fant vi ut at vi skulle ta en titt på kraftstasjonen på Kykkelsrud, og Vamma også siden jeg aldri har vært der. Så det ble litt av en tur i dag. Og ungene syns det er morro å se på alt vannet. Nå som er det så mye vann har de åpne sluser, så det bruser og bråker en hel masse :)

Vel her kommer noen bilder fra i dag. Noen som ser at Lillebror har fått ny sveis siden i går? Jeg tok maskin på han i dag morres, syns det ble riktig så bra jeg da :)






Ute ved det skiltet der pleier vi å stå og kaste småstein ut i elva... I dag sto skiltet 5-6meter uti elva gitt....

Labels:

7 Comments:

At July 25, 2009 at 2:06 PM , Blogger Hilde Aaslund aka Scoobie said...

Flotte bilder!

Så morsomt at du nevner Kykkelsrud. La du merke til litt byggearbeider der? Der driver jeg på om dagen (når jeg ikke har ferie, da)som prosjektingeniør hos entreprenøren :-)

 
At July 26, 2009 at 2:06 AM , Blogger ninabakke said...

Så flotte bilder :D

 
At July 26, 2009 at 2:07 AM , Blogger ninabakke said...

Så flotte bilder

 
At July 26, 2009 at 2:09 AM , Anonymous Scrappegal Sørlending said...

Hei igjen! Takk for laang melding i bloggen min!

Artig å se at dere har vært med Glomma. For det er den som renner der som svigers bor... :)

Så synd å høre at du ikke turde komme til kr.sand på treff! Jeg tror det kunne blitt koselig. Også sommerfest på lørdagskvelden som vi er invitert til, hos ei anna scrappedame... :)
Men men, håper kanskje at du tør en annen gang da. For når du først tør en gang, så tror jeg absolutt at du vil gjenta det mange ganger! :)

Skjønner godt at det var deilig å komme seg til syden en tur. Hørtes skjønt ut! :) Vi så bilder fra mamma og pappas sydentur igår, og vi blei heilt dårlige etter å dra selv, 14 dager avslapping på stranda... :)

Nydelige bilder du har tatt! Og spesielt det ene bildet av sønnen din oppetter en vegg. Og dattera di ligner jo kjempemasse på mamma, hvis ikke jeg tar feil?!

 
At July 26, 2009 at 2:12 AM , Blogger Wenche said...

Nydelige bilder. Vakre barn du har

 
At July 26, 2009 at 7:49 AM , Blogger Solveig said...

Så flotte bilder og herlige unger!
Takk for besøket i min blogg!

 
At July 26, 2009 at 8:41 AM , Blogger Agnetha said...

Alltid moro på tur, og vann er alltid en hit blant barn, enten det er lite eller mye:) For noen flotte bilder du har tatt, og barna diner er jo bare skjønne. Ha en flott søndag!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]