Friday, August 7, 2009

Uhummm...



Scrappet denne LOen til forrige ukes skissekonk inne på Rosa, og vant :) Bildene er av lillemann som spiser rips i hagen til bestefar.

Jeg har fått et hjørne... Mhm.. Og SÅ glad jeg ble. Hjørnet mitt måler 1,3m den ene veien, og 1,4m den andre veien. Ikke svære biten akkurat, men stor nok til meg. Snille pappan min ble med meg på Ikea (skrekk og gru), kvelden etter skrudde samboer sammen saker og ting for meg - og i dag har jeg verdens flotteste scrapphjørne :) Så nå slipper jeg å rydde saker ut og inn og frem og tilbake. Oooohhh... Fiiiine hjørnet mitt.

Labels:

2 Comments:

At August 20, 2009 at 1:56 PM , Anonymous Scrappegal Sørlending said...

Jeg mååå bare få si at denne LO'den har jeg kikka asså sååå mye på de siste dagene. Jeg bare EELSKER den!! Veldig vel fortjent at du vant skissekonken!!!! :D Fantastiske bilder, og nyyydelig stemning det blei med de nydelige arkene og blonden rundt det ene bildet!!! :)
Nydelig rufset,svertet og fargevalg!!!
Inspirerende! Får lyst til å kreere masse selv også når jeg ser slike LO'er som er et syn for øyet! :) Gratulerer med seieren, vennen! :)

 
At August 20, 2009 at 1:57 PM , Anonymous Scrappegal Sørlending said...

Og ja... Glemte å gratulere deg med scrappekrok!!! Kommer det bilder etter hvert eller???? :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]