Tuesday, August 4, 2009

Sukkersøtt #1

Et par kaffekopper og en halvannen time senere er dette kortet blitt til... Det er til Sukkersøtts utfordring#1, om en ny bretteteknikk. Jeg er ikke så veldig "in" i kortverden egentlig, og i hvertfall ikke innen bretteteknikker. Dette er kanskje ikke en ny bretteteknikk for verden, men det er en ny bretteteknikk for meg. For jeg lager bare "vanlige" kort.. Og hvis det ikke blir godkjent så fikk jeg hvertfall laget et bursdagskort til farfar som har bursdag til helga *hipphurra*
Forsiden:
Så bretter du ut kortet en gang:Så kan du flippe opp, så får du frem et dobbelt skrivefelt *hokuspokus*

De skitne vinduene vitner om at jeg kanskje burde gjort noe annet enn å lage kort - men pyttsann, den skitten der forsvinner jo ikke så det kan jeg ta en annen gang *lol* Kortet er forøvrig et 10*10cm kort.

Labels: ,

2 Comments:

At August 4, 2009 at 9:59 AM , Blogger Kristine said...

Og du lager jo det ene lekrere enn det andre!
Har tatt en titt ned i bloggen din og du lager jo SÅÅÅ masse lekkert!
Her kommer jeg tilbake;)
Klemmer fra Kristine;)

 
At August 5, 2009 at 1:10 PM , Anonymous Sandra said...

så mye lekkert! Hvem som helst ville blitt superglad for et slikt bursdagskort :))

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]