Tuesday, January 19, 2010

Snow fun

Inne på Scrappehuset er det en utfordring nå, som rett og slett går ut på at man skal scrappe den stilen man liker best. Stilen jeg liker best er cluster - kind of... *fnise* Hender at det blir litt "bredt" slik som denne, men det er i allefall denne jeg har laget til utfordringen deres :)

Jeg er ikke et kjolemenneske... Men jeg har alltid ønsket å være det *lol* Når jeg så om over Rapunzel sin blogg måtte jeg bare bestille meg en kjole. Åhhh som jeg gleder meg til min kjole blir ferdigsydd. Jeg aner ikke når det skjer, men den som venter på noe godt vettu ;) Sjekk bildene, er ikke den type kjole kult? Jeg har bestilt i brun og grønn :) Bildene er lånt fra Rapunzels blogg :)

Labels: ,

4 Comments:

At January 19, 2010 at 12:09 PM , Blogger Torill said...

Så lekker kjole og LO!!
Knallflott!!!!
Tusen takk for at du er med på utfordringen!!
hei hopp!

 
At January 20, 2010 at 4:14 AM , Anonymous Anonymous said...

Kjempe fin LO:) Og kjolen du har bestilt ser kjempe stilig ut:) Jeg er heller ikke noe spesielt kjolemenneske, men denne ville jeg hatt selv:p

 
At January 23, 2010 at 12:52 PM , Blogger Vibeke said...

Denne var lekker!! Kjempeflott LO du har laget her - kult med bølgepappen og glimmermisten:)

God helg videre:)

 
At January 24, 2010 at 11:07 PM , Blogger Scrappegal said...

Så kuuuul og leken LO!!!!! :D Nice med all sprayen, bølgpappen og grønn tittel! :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]