Monday, April 12, 2010

Stortreff på Grorud :o)

Nemlig, jeg var der :) Jeg har vært på mitt første treff. Gosj, det var morro! Jeg har snakket med fremmede mennesker og jeg har fått meg nye venner. Og ikke minst masse ny inspirasjon. Jeg har kosa meg fra ende til annen. Jeg fikk kanskje ikke kreert så fryktelig mye, men det var da ikke noe stress *fnise* Ble en del prating og kaffedrikking og snoping :) Jeg må spesielt få takke Scrappegal Sørlending som jeg møtte for aller første gang, og som var så søt og snill, og som tok godt vare på meg *fnise* Og se her hva hun har laget til meg... Er hun ikke snill? Og den var full av deilig sjokolade ;) (den er ikke like full lenger haha)
Da vi ankom scrappetreffet på lørdag slet jeg litt med å komme igang. Jeg var jo helt overveldet over hele greia *fnise* Men da hjalp søte Wenche meg i gang - hun hadde selvfølgelig med seg aprilsangen på Scrapping the Music- på norsk. Så min første treffLO er laget utifra sangen dems :) (Takk for at du hjalp meg i gang med scrappingen Wenche!)

Labels: , , ,

4 Comments:

At April 12, 2010 at 2:01 PM , Blogger Wenche said...

Hei! Og takk for sist. Det var ei hyggelig helg!!! Måtte titte innom for å se om du hadde kommet med noe. Flott denne da!

 
At April 13, 2010 at 3:32 AM , Blogger Scrappegal said...

Hei! :) Takk for helga ja! Det var kjempegøy å møte deg, og jeg trivdes veldig godt i ditt selskap! :)
Jeg glemte jo helt å få tatt bilde av boksen du fikk. Så jeg håper det er greit at jeg låner bildet ditt litt?!? :)

 
At April 18, 2010 at 6:33 AM , Blogger Gro aka emrille said...

Så koselig at Wenche fikk deg til å komme igang med scrappingen, og ikke minst at du valgte et bidrag til sangen vår:)
Denne ble jo kjempetøff! Kult med det krøllete arket!

Takk for at du deltar:)

 
At April 22, 2010 at 1:57 PM , Blogger Ellen Karin said...

Mange lekre detaljer du har fått med på denne. Det er jo ofte de små tingene som gjør den store forskjellen - og her hadde du mange av nettop det. :)
Herlig LO.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]