Friday, February 20, 2009

Blogcandy hos Filharmonica

Yey, jeg elsker sånne kule blogcandyer :) Filharmonicas blogcandy finner du HER.

Sånn ellers så har jeg vært hjemme med vesla i dag. Hun har feber og klager på ørevondt innimellom. Trollgubben var hjemme med henne i går så da var det min tur i dag :) Heldigvis for meg er vesla glad i papir og lim - akkurat som meg, så da fant vi frem papir, lim, saks, bånd og klistremerker... *lol* Og da fikk jeg jammen meg scrappet denne LOen til ÅD-konken inne på scrapbookexpress. Oppgave var å bruke noe spesialpapir... Så jeg har brukt litt vellum. Det er virkelig noe jeg ikke er glad i. Fatter ikke hvordan jeg skal bruke det for å få det pent. Har ellers brukt bazill, ark fra Melissa F, Prima studs, mulberry-blomster, blonder,rubon alfa og en 9-thicker. OGså har jeg jo brukt paper distressern flittig.

Labels: ,

3 Comments:

At February 20, 2009 at 8:23 AM , Blogger Filharmonica said...

Hei, og takk for at du deltar i blogcandyen min, 2 lodd er lagt til deg i trekningshatten :-) Kjempeflott LO du har laget! :-)
Ha en riktig god helg!

 
At February 21, 2009 at 3:52 AM , Blogger Anette said...

Denne LO'en var nyyydelig :)
Likte også veldig godt alt det andre du har nedover i bloggen din - veldig god idé de notis-blokkene!! Det må jeg prøve meg på en dag ;)

 
At February 22, 2009 at 1:05 AM , Blogger GryA said...

sååååå nydelig Lo! fantastisk fine blåfarger og et supersøtt bilde!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]