Saturday, August 8, 2009

Stickers and everything nice

Denne har jeg laget til skissedillas skisse #19. Jeg elsker skissene der inne, og jeg elsker at man kan tolke de så fritt. Å rett og slett baree bruke skisser for å få hjernen igang - jupp. Jeg har speilvendt den... Har brukt hvit bazill, distresset med vintage photo og sprayet med glimmermist. Har så brukt en distresset bokside og en papirlapp fra en Primapakke. To forskjellige typer glitrende bokstaver fra American crafts, samt alfa fra mm. Blomster og sommerfugl fra Prima, og rubon fra Melissa Frances.

She loves stickers and everything nice;

Bildet er forøvrig tatt på harrytur i Töcksfors. Vesla sitter oppi en handletralle og har fått et Hello-Kitty-hefte av Bestefar - inni der er det da stickers, og vesla blir i ekstase :)

Labels: ,

2 Comments:

At August 9, 2009 at 5:40 AM , Anonymous Anonymous said...

For en herlig og fargeglad layout!
Moro med sånne bilder.

Takk for at du deltar

 
At August 20, 2009 at 12:31 PM , Anonymous Scrappegal Sørlending said...

Denne LO'en er så kul og med lekre farger!!!! :)

Takk for melding i bloggen min. Det er så koselig med bittegrann aktivitet.

Au da, det var jo veldig dumt å høre at du ikke kan reise bort på scrappehelger før ungene blir større. Det syns jeg at du fortjener å kunne gjøre.... Når mor er fornøyd, er mann og unger fornøyde... :)

Jada, vi koste oss på sommerfesten, også var det ikke så langt fra her vi bor... Så det var greit å dra hjem når vi følte for det, selv om det ikke var så veldig seint... :) hihi....

Når det gjelder sommer, så hadde vi mesteparten av sommeren vår i slutten av juni og første uka av juli. Etter det har det vært mye ymse..... Varmen har vært der, men det har vært mye grått og regn. Akkurat idag har det vært skikkelig varmt, men fuktig ute. Og nå ikveld, åpna himmelen seg med et DRØNN, regnet LAAAVER ned akkurat nå i skrivende stund, det både tordner og lyner. Ikke mye kos.... jeg liker ikke når det STYRTregner og tornder.... bare lyst å krype inn i en armkrok med en film og bli en uskyldig liten jente igjen.... Men desverre så er det deadlines som må rekkes, og bursdag i helga som krever kortlaging. Ser nå på at malingen skal tørke,hehehe... :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]