Tuesday, August 11, 2009

Hear me ROAR! *pink alert*

Denne lagde jeg i går kveld til skisse #20 på Skissedilla. Jeg kosa meg skikkelig med hambly og norsk designerpapir. Tag fra 7gypsies og rubons fra Melissa Frances, og selvfølgelig thickers fra American Crafts.



I made this LO for a norwegian sketch challengeblog yesterday, having a great time with Hambly and norwegian designpaper, tag fra 7gypsies, rubons from Melissa Frances an of course thickers from American crafts.

Hedda er SÅ sint på lillebroren sin, og står og roper....

Hedda is SO angry at her little brother, and she is screaming...


Dette er den delvis skjulte tagen, sprayet med rosa glimmermist.

This is the partly hidden tag sprayed with pink glimmermist. It says; Hedda is so angry at Theodor and she is screaming :"It wount be any cakes at my birthday!"

Og jeg var så heldig at jeg vant på forrige ukes skisse :) trykk på bildet så får du se ;)
I won last week sketchchallenge, click on th picture to see.


Også har jeg vært på surferunde igjen, og sjekk ut denne bloggen og den blogcandyen. Herlig! Ender 17.august.
I've been surfing around the web again, and chech this blog, and that lovely giveaway-candy. Sweet!

Labels: , ,

5 Comments:

At August 11, 2009 at 3:34 PM , Blogger Anjas-Artefaktotum said...

This pink LO is so nice, what a lovely girl!
Hugs Anja from germany

 
At August 12, 2009 at 12:59 AM , Blogger nessy said...

wow fab creation ~amazing photos and gorgeous layout!!
vanessa xx

 
At August 12, 2009 at 12:41 PM , Blogger Yvonne Hagane said...

Oh my god for noen nydelige LO`er du lager!
Jeg er helt bergtatt, jeg! Du har et stort talent!!!

 
At August 13, 2009 at 2:01 PM , Blogger Ellen said...

Veldig arti, digger det knalle rosa mot svart hvitt!

 
At August 20, 2009 at 8:36 AM , Anonymous Scrappegal Sørlending said...

Nyyydelig bruk av Hambly!!!! :)

Og gratulerer med den skikkelig lekre fargeklatten av en fantastisk LO du fikk skryt for på Skissedilla!!!! Du fortjener det så absolutt! :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]