Friday, September 18, 2009

Creative mess...




For å holde orden i rotet mitt på scrappepulten har jeg Bygel stang og kroker, og en sånn oppvaskkostbøtte fra Ikea. Liker godt å henge opp saksa o.l. i krok, mens tusjer, penner o.l. står fint i oppvaskkostbøtta ;) Også har et et slikt sortimentskap fra Clas Ohlson, det har jeg alt mulig smånips, som knapper, brads, charms, tickets og annet deilig småtteri :) Om det blir noe ryddigere av den grunn vet jeg nå ikke...
Okei, the norwegian part are just saying what I use to keep my creative mess in order... I dont know if its optimal but I like it ;)

3 Comments:

At September 18, 2009 at 2:05 PM , Blogger Francielle said...

Så koselig å se i scrappekroken din! Synes du har fin kontroll og orden på tingene dine jeg! Takk for tipset(ene)! Tvi tvi

Håper du får en fin helg!

 
At September 21, 2009 at 1:16 AM , Anonymous Scrappegal Sørlending said...

Koselig å få et inntrykk av scrappekroken din!! :)
Og synd at jeg ikke fikk truffetd egi helga... :(

 
At September 21, 2009 at 11:42 AM , Blogger ~Isabell~ said...

de stengerne er helt genial, min er stappfull

Takk for at du deler dine tips=)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]