Sunday, September 6, 2009

Great day

En kjapp posting her nå.... Denne første LOen her lagde jeg til Skissedilla #23. Jeg lagde den på tirsdag, men har ikke rukket å legge den ut før nå. Scrappet med en sånn papirpose som matte, for den representerte humøret mitt den dagen - skikkelig pjuk... De primagreiene inni posen er journaltagen ;)

A superfast post today. I made this LO for Skissedilla #23. I used a paperbag on it to represent my mood the day I made it - it was SO crapy... Homemade Primajournaltags inside the bag.

4 Comments:

At September 6, 2009 at 12:47 PM , Blogger Lula said...

Utrolig leken stil, som jeg digger! Nydelige kontraster og herlig bruk av "spypose", den gjorde virkelig susen!!

Takk for at du deltar

 
At September 8, 2009 at 11:58 AM , Blogger Theresa/Tette said...

Wow, vilken härlig LO, gillar den jättemycket! Och vad mycket fint du har i din blog!

 
At September 8, 2009 at 1:19 PM , Blogger Kort og Søm said...

Kjempe fin LO, nå må jeg scrappe litt snart jeg også.. :o)

 
At September 16, 2009 at 6:08 AM , Anonymous Scrappegal Sørlending said...

Denne blei jo bare heilt nyydelig!!! :)
Også så kreativt med papirposen da! Og det passa så fint med fjæra og den journaltagen! ;)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]