Thursday, September 10, 2009

Nemi-kort

Forrige ukes oppgava i kort-o-mania var å bli inspirert av tegneserie. Jeg syns det var vanskelig. Men jeg printet ut et bilde av Nemi og laget dette bursdagskortet. Ble til slutt ganske fornøyd iom at jeg leverte et kort som ble underkjent først *lol* Det nådde ikke til topps denne gangen, men jeg er fornøyd lell ;)

I made this card for "kort-o-mania" #5. Its a cardchallenge. This time we were supposed to be inspired by a cartoon, so I printed a picture of Nemi (norwegian cartoon-girl) and made this birthdaycard I didnt make it to the finale, but I was close, and I'm happy about it.

Labels:

2 Comments:

At September 11, 2009 at 5:58 AM , Blogger Kari said...

Kjempeartig kort! Er de thickersene blanke fra før eller har du embosset de?

 
At September 11, 2009 at 10:32 AM , Blogger Berit Synnøve said...

Hei !
Takk for besøket i bloggen min. Har kikket litt rundt til deg nå, og det er så mye flott å se på.
Liker den "rufsete" stilen din.
God helg !

Berit

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]