Thursday, January 28, 2010

ScrapbookExpress skissedronning 2009

Ja, en må skryte litt da man har sjangsen :o) mohaha... *fnise* Vel, jeg lagde denne LOen til skissefinalen inne på ScrapbookExpress, og jeg vant :) Så nå har jeg den herlige tittelen "skissedronning 2009". Me like! Her er nissebarna mine på tur til nissefest i barnehagen, de er så herlige atte :)

Og her er mitt bidrag til forrige ukes skissekonk, den nådde ikke helt opp, men det gjør ikke noe ;)



Og jeg har fått en LO inne på Skissedilla, dette skriver Mia om min LO (1moh). Tusen takk Mia :)

Mia: Skaubytrollet viser en leken og flott LO. Lekkert med alle utklippene!

Labels: ,

1 Comments:

At February 15, 2010 at 3:54 PM , Blogger Scrappegal said...

Ja, den tittelen har du rettmessig og hederlig fortjent!!!! :D Du er jo kanonflink!!!!! :) All ære til deg!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]