Tuesday, February 9, 2010

*tårer*

Yey, nok en gang skal jeg prøve å bli et bedre bloggermenneske *mohahah* Hvis noen har peiling på hva som skjer med blogger og ftp-greier, så gi meg et pip, for jeg skjønner ingenting, og jeg bruker ftp... Noen som skjønte det? :) hihi

Vel, vel... Her er en LO som ble laget for en stund siden til skisseutfordringen på rosa :) Handler om Theodor på Luciadagen... Stakkar liten... Jeg fikk overtalt han til å være med å gå i toget sammen med de andre barna, men da de kom gående inn på avdelingen der vi foreldrene satt og ventet gråt han så tappert - ingen lyd - bare tårer... Jeg løp bort og tok han ut av toget; "jeg ville ikke ha hatt, mamma" Stakkar liten ;)

Labels:

1 Comments:

At February 23, 2010 at 3:44 AM , Blogger Hege said...

Så nydelig LO og rørende historie! Stakkar liten! Fint med alle stjernene du har pyntet med her, sømmen rundt kanten og det smale formatet på bildet!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]