Tuesday, April 13, 2010

Min "Renate-LO"- you Grow to fast

På Grorudtreffet var Scrappegal Sørlending ganske fort frempå med en utfordring til meg. "Vi bytter stil på en LO". Jeg var litt usikker på om det skulle gå *fnise* Scrappegal bruker stort sett dobbelt så mange lag på sine LOer enn det jeg pleier. Alt skal distresses, jo mere pynt - jo bedre.. Men joda, jeg måtte jo prøve meg, og her er resultatet:

Etter observasjoner så jeg at Scrappegal bruker mye glitterlim og glimmermist, derfor måtte denne sommerfuglen få både litt sverting i kantene, en sprut med glimmermist og tilslutt en glitterlim-finish.

Mange lag, vel på dette bildet ser man noen i hvertfall.... Craft underst, deretter et primaark som har fått en runde med bordpunch, deretter et primaark til... Så en bokside, et bingokort og diverse ting stukket under hist og her :)

Og denne blomsten fikk jeg av Scrappegal. Og jeg så at hun bruker mye tyll, så da måtte jeg stæsje inn litt tyll og da ;)
Takk for en krevende utfordring :)

Labels:

2 Comments:

At April 13, 2010 at 3:26 AM , Blogger Scrappegal said...

NYYYYYYDELIG vennen min!!!!! :D
Og enda vakrere i virkeligheten!!!!!!!
Du er råflink! Du tar utfordringer på strak arm, og mestrer alle stiler på din egen måte! :) Skillz!!!!
På vei hjem kom jeg på at det var kjempedumt at vi ikke fikk tatt noen bilder sammen!!!! :( Det kunne vært morro å scrappe!

 
At April 13, 2010 at 5:39 AM , Blogger Ann-Katrin said...

Hei! Og takk for sist.
Kjempe koselig å hilse på deg.
Kommer fortsatt ikke over at profilbildet ER deg. Og denna layouten ble jo knallkul og stilig. Detta klarte du.
Vi ses garantert på neste treff (så du allerede var påmeldt).

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]