Saturday, February 21, 2009

Blogcandy

Yey, da feirer vi med en liten blogcandy her. Anledningen? Tja, det er helg... *lol* Og jeg har pr nå 17276 hit på siden... Det er vel grunn nok *fnise*

Det du kan vinne er: Super sticky tape fra GlueDots, kaffeblonde, mulberryblomster, kaffetags, organzabånd, og en boks med diverse metallpynt som blingbrads, charm, binders og annet snadder.

Det du må gjøre er:

  • Lag et innlegg om candyen i din blogg - ta med bilde :)
  • Legg meg til i din bloggliste - jeg legger deg til min liste.
  • Skriv en kommentar på dette innlegget om at du er med.
  • Legg gjerne inn kommentar på noe av det andre jeg har laget, det er ganske tomt for kommentarer siden jeg nylig har flyttet bloggen min.

Fristen for å bli meg på candyen er 8.mars, og trekningen vil skje dagen etter. Lykke til :)

Labels:

15 Comments:

At February 21, 2009 at 3:49 AM , Blogger Anette said...

For en flott bloggcandy du har!! Den må jeg være med på :)
Har laget innlegg om bloggen din, i min blogg. Legger deg til i blogglista mi nå, og ser videre på bloggen din :) Gleder meg til å se det du lager ;)

God helg ;)

 
At February 21, 2009 at 9:22 AM , Blogger .: The Arctic Booklover :. said...

Tittet innom igjen og så at du hadde en flott blogcandy.
Har lagt deg til i bloggen min

hilsen Elmar

 
At February 21, 2009 at 3:01 PM , Blogger Kort og Søm said...

Hei,
takk for hyggelig kommentar hos meg.
Må si at du lager mye fint!!
Super bloggcandy,
hilsen Fredrikke :o)

God fastelaven til dere også, vi skal riktig nok ikke feire med boller før neste helg, da kommer halve slekten til bolle spising.. "smiler"

 
At February 22, 2009 at 12:44 AM , Blogger Ellen Karin said...

Så mye nydelig du har laget. Jeg vil gjerne være med å spre "ryktet" om den flotte bloggen din, så jeg har nå laget et innlegg om candyen din. Har også lagt deg til i favorittlista min. Takk for at du deler dine flotte kunstverk med oss andre bloggere.

Skal ta en runde og kommentere litt mer i bloggen din senere, må bare få i meg litt frokost på lørdagsmorgenen.

 
At February 22, 2009 at 12:56 AM , Blogger GryA said...

Hei hei!
Superfin blogcandy som jeg bare må slenge meg med på. Har laget et innlegg inne hos meg og du ligger nå i blogglista mi.

Ha en fin søndag!

jeg ser litt videre i bloggen din...

 
At February 22, 2009 at 12:59 AM , Blogger GryA said...

Hei hei!
slenger meg på blogcandyen din og har laget et innlegg inne hos meg. Du ligger også i bloglista mi for du har mye fint å vise frem til oss andre scrappe damer!

Håper du får en fin avslutning på helga!

 
At February 22, 2009 at 2:17 AM , Blogger Bruden said...

Hei, hei!
Kjempefristende blogcandy du har! Jeg har laget innlegg og lagt deg til lista mi! :) Nå skal jeg titte litt mer på bloggen din :D Ha en fortsatt fin søndag!

 
At February 23, 2009 at 6:50 AM , Blogger oheidia said...

Da har jeg lagt deg til lista mi og skrevet om bloggen din og blogg candyen også! Ha en fin uke :=)

 
At February 23, 2009 at 2:06 PM , Blogger Sissen said...

Oi, morro. Jeg har posta innlegg på min blogg, http://hobbysiss.blogspot.com/, og legger deg inn i blogglista mi :)

 
At February 23, 2009 at 3:01 PM , Blogger Kjerstin said...

Jeg er med og vil følge med videre på all inspirasjon og flotte ting du legger ut!! :D
Du er lagt til il blogglista mi og innlegg laga om den supre candyen!! :)

 
At February 24, 2009 at 3:10 AM , Blogger Linda S. L said...

au da *hi hi* visste det va no jeg glemte *knegg* (å legge igjen en mld, takk for på minnelsen ;) )

super flott candy og grattis med så mange besøkende!!

sånn da her jeg gjort det og *knis* :)
klem

 
At February 25, 2009 at 5:51 AM , Blogger Mokka said...

Hei!

For en lekker blogg du har, her var det masse inspirasjon å hente! Har skrevet innlegg om den herlige candyen din, og lagt deg til i listen min. :)

 
At March 3, 2009 at 1:10 PM , Blogger hsm said...

Kjempeflott blogg du har. Har skrevet innlegg om candyen din og lagt deg til i blogglisten min:)

 
At March 3, 2009 at 1:10 PM , Blogger hsm said...

This comment has been removed by the author.

 
At March 8, 2009 at 12:37 AM , Blogger Miip said...

Hei. lekker candy og lekker blogg :) Legger deg til i lista mi, og skriver om candyen i bloggen min :)
Helen

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]