Saturday, February 21, 2009

Scrapping the Music #3 og 4

Fikk scrappet til utfordring #3 og 4 på STM-på norsk i går. Den første ville jeg lage med glade farger, for å huske hvor morro vi hadde det, men glade farger er virkelig ikke noe for min scrapping. Jeg fikk det ikke til... Bildet er av Hedda og meg da vi var på ferie på CalaDòr. LOen som jeg lagde til opg 4 er av Hedda da vi var i parken i Åtvidaberg :)Og der har brukt litt mer "min stil" igjen. Føltes litt bedre det gitt ;)



Og her er Theodor. Han er glad i appelsiner *lol* Ønsker dere alle en flott fastelaven.

Labels: , ,

12 Comments:

At February 22, 2009 at 12:33 AM , Blogger Ellen Karin said...

Jeg synes så absolutt du har fått til å bruke glade farger jeg. LO'en er leken og fargerik, og helt nydelig.Det var skikkelig sydenstemning over den. LO'en du har laget til sang #4 er jo også skjønn. Og tittelen passet jo perfekt til bildet.

Så flott at vi kan inspirere deg. ;)

Ha en strålende fastelavenssøndag du også. Nå skal jeg bake boller. ;)

 
At February 22, 2009 at 1:10 AM , Blogger Vibeke said...

This comment has been removed by the author.

 
At February 22, 2009 at 1:10 AM , Blogger Vibeke said...

Den med glade farger ble jo knall fin!! Du kan med hell scrappe flere slike:)
To flotte LOer har du laget!!:)

Takk for at du deltar.

Ønsker deg en flott søndag videre:)

 
At February 22, 2009 at 2:19 AM , Blogger Bruden said...

Kjempeflotte LOer! Synes så absolutt du mestrer glade farger! Herlig! Og for en supersøt appelsin-smilende gutt! :D

 
At February 22, 2009 at 3:00 AM , Blogger linn kr/sykepleier said...

Flotte LOer du har laget.
Synes den ble både leken og fargerik.
LO nr 2 var jo bare nyyyydelig. Skulle ønske jeg klarte å lage slike duse, deilige LOer og. :D
Herlig appelsingutt. :D

 
At February 22, 2009 at 3:12 AM , Blogger Linda said...

Syns du mestret glade farger helt supert jeg!! Men den i din stil var jammen nyyyyydelig!!!

Tusen takk for at du bidrar til bloggen vår!

Linda STM

 
At February 22, 2009 at 7:34 AM , Blogger Gro aka emrille said...

To nydelige bidrag!
Fargeglade LO'er må du lage flere av, farger er jo så morsomt! Vi er nok litt omvendt vi, for jeg må nesten lage mine med masse farger, mens jeg får helt vondt innimeg hvis jeg skal lage noe som er i fargene som den nederste LO'en din. Men, det gjør også at jeg beunderer deg desto mer for hvor nydelig du klarer å få den til å bli:)

 
At February 22, 2009 at 3:28 PM , Blogger Linda S. L said...

kjempe flotte lo'r!! syns du klarte det bra med den fargerike jeg :)
men ja, jeg og syns det er vanskelig :)

Jeg har deg på lista mi, men jeg ser ikke når du oppdaterer... vet du hvordan jeg kan få ordnet det?
klem

 
At February 23, 2009 at 3:12 AM , Blogger Wenche said...

To flotte LOer. Ser ut som du behersker det meste. God stemning i begge LOer.

 
At February 23, 2009 at 3:20 AM , Blogger cathrineangelica said...

råflott, rett og slett!
frisk og fin:):)

 
At February 23, 2009 at 6:29 AM , Blogger oheidia said...

Nydelige bidrag og jeg likte det fargeglade bidraget for det er så inn og scrappe med duse farger og jeg er glad i farger!

Må le av Theodor! Veldig artig bilde. Du må nok scrappe det appelsingliset med tiden!

 
At March 8, 2009 at 2:06 PM , Blogger Unknown said...

Nydelige LOer!!! Absolutt helt herlige! Men når jeg scrollet meg nedover siden din så fikk jeg se ett skikkelig appelsinsmil :) Det var jo helt herlig! Skal kose meg med det smile resten av kvelden!!!

Håper du får en fin uke! Takk for at du deltar!

Marit - STM

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]