Sunday, September 20, 2009

Skissedilla #25 og messeshopping

Jeg var så glad på fredagskvelden, jeg skulle jo på MESSA neste dag :) Så jeg ville lage en glad-LO, og valgte da bilder fra veslas 4årsdag. Har brukt skisse #25 fra skissedilla.

I felt so happy on friday afternoon.. So I wanted to make a happy-LO. I chose pictures from my little girls 4th birthday. I used a setch from Skissedilla :)

Har brukt/I've used:
bazill
papers from My little shoebox
diecuts from My little shoebox
glimmermist
alpha, Jenny Bowlin
pompom
Melissa F rubons
Prima flowers





Og her har jeg laget et bestillingskort for farfar.

I made a card for my grandpa.



Jeg var på messa på lørdagen, oh, det var morro. Og dyrt *lol* Men jeg kosa meg skikkelig.

I went to norways biggest scrapstoregathering to shop on saturday. It was so much fun! And expensive.. I had a great day!


Bought this/fikk kjøpt dette:

9pk thickers

4pk sticeralpha

3pk bling

at least 50 patterned papers

unknown amount of bazill with and without dots

several packs of different flowers

ez-mount

2 cats eye

ribbons

2 punches, Fiskars and Martha stewart

stamps

Tim holtz things

2 stickles

3d gluepads

Labels: , ,

3 Comments:

At September 20, 2009 at 9:46 AM , Blogger Broggis said...

For en herlig gladLO!!
Jeg digger fargene, og de nydelige skyene!
Snakk om å sveve på en rosa liksom...
Takk for at du deltar!

 
At September 20, 2009 at 9:47 AM , Blogger Broggis said...

For en herlig gladLO!
Herle farger, og jeg bare elsker skyene!
Snakk om å sveve på en rosa en likosm...
Takk for at du deltar!

 
At September 21, 2009 at 1:20 AM , Anonymous Scrappegal Sørlending said...

Nyyydelig herlig LO!!! :) Med ei fantastsik happy bursdagsjente!

Og for en lekker pakke du fikk kjøpt deg på messa.
Misunnelig på den ene punchen du fikk deg... Den har jeg hatt lyst på, men glemte å se etter på messa.....

Hehe, hvis jeg skulle strødd det utover slik,hadde jeg ikke hatt stor nok kameravinkel.... hehehehe! :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]