Thursday, April 15, 2010

Skisse #55 og Liiiitt selvskryt :o)

Jeh... Lenge siden sist, men nå har jeg faktisk fått laget et bidrag til Skisse dilla :) Helt Psykofarger å jobbe med spør du meg, men... Fant en gammel filtbord som jeg sydde på og greier... Og noen gamle RÅSA chipboardhjørner som fikk litt hvit crakle på seg :) Mønsterarket er fra Jillibeansoup.
Jeg var så heldig at jeg kom til finalen i CASAkreativ sin CasaRunway-konkurranse *yey* Misnøyen var temmelig stor da jeg så at finaleoppgaven var å lage et minialbum. Jan kan ikke si det nok; JEG HATER Å LAGE MINIALBUM!! Var nesten så jeg ga skikkelig F i hele greia... Meeeen, så fikk jeg en idè allikevel, og et minialbum ble til. Og meget overraskende så vant jeg *stolt*

Labels: ,

4 Comments:

At April 16, 2010 at 5:08 AM , Blogger Caroline said...

oj, så herlige LOer!!! :D Utrolig flink du er!

 
At April 16, 2010 at 11:22 AM , Anonymous Ann-Katrin said...

Er så glad for at du vant finalen! Det var utrolig kult og gjennomført minialbum! Så kult å bruke primaemballasjen og mange herlige detaljer. Jeg var også nær ved å gi F x antall ganger. Har aldri vært så stressa over en oppgave før. Gratulerer med seieren. Den er virkelig fortjent og du har all grunn til å være stolt. Skryt av deg selv!

 
At April 17, 2010 at 11:33 AM , Blogger HegeAL said...

Så herlig leken LO! Kjempekul med filtramma i bruk her!!
Og gratulerer med seieren! Velfortjent!

Takk for at du deltar!

 
At April 18, 2010 at 10:47 PM , Anonymous Anonymous said...

Den filt-LO-en var kjempekul, herlig orangefarge, og minialbumet var rålekkert. Smart å bruke de emballasjene.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]