Tuesday, April 20, 2010

Inspirator- Scrappehuset

Jeg ble så glad i går da jeg sjekket mailen min, for der lå det gratulererkommentarer til bloggen min. Jeg hadde vunnet en utfordring på Scrappehuset :) Klikk på bildet for å se.

Og mens jeg allikevel var der inne på huset valgte jeg meg en oppgave å scrappe i går kveld. Det ble månedens inspirator. Det var et bilde, og jeg valgte å la meg inspirere av fargene. Loen min ble bare rot da... *sukk* Er ikke alltid ting funker gitt *lol*





Og helt til slutt er noen bilder fra søndagsutflukten vår. Turen denne gangen gikk opp til Romsåsgruvene, der var det spennende. Og oppå Romsåsen ligger det en eldgammel bygdeborg. Det var fullt av blåveis der. Jeg har aldri sett så mange blåveis før... Og vi var en tur på Fossumbrua og kastet steiner i elva - det slår alltid an ;)




Labels: , ,

2 Comments:

At April 20, 2010 at 1:51 AM , Blogger Torill said...

Synes ikke dette ble bare rot!!! Den ble knall-lekker!!! Digger at du har brukt så flotte sterke farger - og latt deg virkelig inspirere av bildet!!

NYDELIG!!
Og grattis med vinnerbidraget i forrige runde!

Takk for at du lar deg inspirere av våre utfordringer!!

 
At April 21, 2010 at 1:22 PM , Blogger linn kr/sykepleier said...

Ser jo klart og tydelig at du er fargeinspirert. En stilig og røff LO, ikke rotete i mine øyne iallefall.

Nydelige bilder du har brukt.

Takk for ditt flotte bidrag. :D

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]