Monday, September 21, 2009

Høstbonus

Scrapping the music på norsk har en helgebonus, og jeg rakk det vel sånn akkurat ;) Loen skal inspireres av "høst" på en eller annen måte. Jeg har latt meg inspirere av høstfarger og høstens frukt - eple. Bildet er av mini som desperat prøver å få tak i epler fra bestefar sitt epletre.

Scrapping the music Norway is having a bonus this weekend, and I thin I just made the deadline. We're gonna get inpired by the autumn, and I chose a picture of my little boy desperatly trying to reach the apples on grandpa's appletree. And I've used autumninspired colors.

Siden jeg er så sent ute måtte jeg ta bilde av LOen inne, kvaliteten på bildene er derfor dårlig - sorry ;)

I had to picture the LO inside my livingroom, so te pictures of the LO is crap - sorry.


*EDIT: I've changed to better pictures taken in real daylight.

Labels: ,

1 Comments:

At September 21, 2009 at 11:28 AM , Blogger Gro aka emrille said...

Lekre høstfarger, og morsomt bilde:)

Takk for at du deltar:)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]